Huononiko vointisi? Paheniko kipusi? Vai oliko jotain muuta, miksi et ollut tyytyväinen palveluuni. Kerro siitä alhaalla.
Olen luvannut kaikille asiakkailleni rahat takaisin takuun, joka koskee tilanteita, joissa asiakkaan tila on huonontunut hoitoni takia tai palveluni on ollut ala-arvoista. Ymmärräthän, että takuu ei koske tilanteita, joissa asiakas on toivonut epärealistisia tuloksia. Hieronta on tutkitusti toimiva kivunlievityksessä, mutta täydellinen toipuminen voi vaatia useidenkin kuukausien hieronnan ja omatoimisien harjoitusterapian. Lisäksi, jos asiakkaan voinnin huonontumiseen hoitoni myötä on vaikuttanut jokin terveyteen vaikuttava taustatekijä (kuten luun murtuma, pahanlaatuinen kasvain, hemofilia, kuume tai flunssa), joka on jätetty asiakkaan toimesta ilmoittamatta ääneen tai asiakaskorttiin, ei se kuulu takuun piiriin.
Sen sijaan, tyytyväisyystakuu koskee seuraavanlaisia tilanteita:
- En ole ollenkaan kuunnellut tai ottanut huomioon toiveitasi (esimerkiksi hieronut liian kovaa pyynnöstäsi huolimatta).
- Hierontani on tuottanut vamman, kuten lihaksen tai nivelsiteiden revähdyksen, joka on haitannut elämääsi (huom. tähän ei kuulu mahdollinen hieronnanjälkeinen ohimenevä lihasarkuus).
- En ole ottanut huomioon hierontaan vaikuttavaa terveydentilaa (kuten suonikohjut, sydänsairaus, diabetes).
- Olen toiminut loukkaavasti tai toiminut muuten intiimiin tilanteeseen asiaankuulumattomalla tavalla, ottamatta huomioon sen vaatimaa hienovaraisuutta.